Tanácsok időseknek

 Az idős emberek szomjúságérzete fokozatosan csökken, ezért általában a szükségesnél kevésebb folyadékot fogyasztanak, ezért szervezetük kiszáradhat, emésztési zavarok léphetnek fel és növekszik a trombózis veszélye. Különösen nőknél gyakori a csontritkulás, ami könnyen csonttöréssel is jár. Ennek oka többek között a csontok kalciumhiánya. Idős embereknél gyakran felborul a szervezet elektrolit háztartása is. Kialakulhat az időskori cukorbetegség. A lehetséges bajok elkerülésének egyik hatékony eszköze a "természetes orvosság = természetes ásványvíz" fogyasztása.

A rendszeres folyadékpótláson túl részben így biztosítható a szükséges kalcium, magnézium, kálium, fluor vagy más, a szervezet számára szükséges elem.

  • Gondoskodjunk rendszeres folyadékfelvételről!

 

  • Ne várjuk meg amíg a szervezet szomjúságot jelez!

 

  • Módszeresen alakítsuk ki ivási szokásainkat!

 

  • Ügyeljünk a szilárd és folyékony táplálékok arányára!

 

  • Napi tevékenységünkben tartsunk hosszabb-rövidebb pihenőket, ezeket használjuk fel egy-egy frissítő pohár víz elfogyasztására!

 

  • Esténként tartsunk számvetést, hogy mennyi folyadékot vettünk magunkhoz!

 

  • Az ásványi anyagcsere fontos része a biológiai folyamatoknak: megelőzi az emberi szervezetben az elektrolit-háztartás zavarait és az ásványi anyagok egy része ugyanolyan szerepet tölt be, mint a vitaminok.

További hasznos tudnivalók:

Mima víz

Inni, vagy nem inni? Ez nem kérdés.

Népi bölcsesség szerint  éhen 3 hétig, szomjan 3 napig bírja egy átlagos ember szervezete. Inni tehát kell.  A kérdés csak az lehet, hogy kinek, mikor, mennyit és mit kell inni. Ebben nyújt segítséget a mimaviz.hu.

Ne feledje!

A Mima víz logója a minőség garanciája.

Kövess minket

 

Mima víz © 2015. Minden jog fenntartva.